CZ SK

agromachinery

zemědělský portál

Zpět

Výkonnější Farm Master

Přidáno: 14. 8. 2014 22:20:54 Počet shlédnutí: 561

14 Srpen 2014

Silnější motor a hydrauliky zvyšují výkonnost a s kompletně novou kabinou nabízející více pohody pro obsluhu jsou hlavními rysy kolového nakladače Farm Master 413S Agri. Výkonnost jde ruku v ruce s 12procentním zvýšením výkonu a tříprocentním růstem točivého momentu získaného z motoru JCB Ecomax o objemu 4,8 litru, který nahradil motor Dieselmax s objemem 4,4 litru. Výkon činí 108 kW a točivý moment 550 Nm.

Výkonnější Farm Master

V hydraulice bylo nahrazeno dvojité zubové čerpadlo použité na modelu 412S pístovým čerpadlem load sensing s výkonem až 156 litrů za minutu. To přispívá k úspoře paliva a snižuje opotřebení, protože dodává pouze tolik oleje, kolik je zapotřebí.

Zavedením elektrohydraulického proporcionálního ovládání přídavných ventilů umožnilo současné řízení třetího a čtvrtého ventilu a nová volitelná možnost konstantního průtoku dává možnost použít hydraulicky poháněné adaptéry, jako jsou například zametací kartáč nebo sněžná fréza.

Nejviditelnější změnou je nový vzhled a kabina, které zahrnují praktická vylepšení dávající moderní vzhled. Kabina je podstatně větší, tišší a komfortnější a novým palubním displejem umístěným přímo před obsluhou. Volitelná klimatizace automaticky udržuje nastavenou teplotu. Výhled dozadu je lepší díky kompaktní šikmé kapotě a okna zůstanou déle čistá díky blatníkům kryjícím celé kola.Mezinárodní premiéru si v Hannoveru odbude Farm Master 435S Agri. Navazuje na úspěch svého předchůdce 434 Agri, což byl první kolový nakladač těžké kategorie vyrobený podle požadavků zemědělské praxe. Nově přicházející má vylepšenou trakci, vyšší přepravní rychlost, zvýšený komfort a podstatně sníženou spotřebu paliva.

Šestiválcový motor Cummins QSB o objemu 6,7 litru je vybaven katalyzátorem a filtrem pevných částic. Výkon dosahuje 320 koní, točivý moment činí 945 Nm a poměr výkonu a hmotnosti je 16,8 k/t. Při lehčích pracích lze využít snížených otáček motoru 1800 za minutu, přičemž při nečinnosti trvající 30 vteřin se otáčky automaticky sníží na 700 za minutu. Společně se sníženými otáčkami ventilátoru, který vyžaduje méně výkonu, se tím přispívá k podstatnému snížení spotřeby paliva.

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info